Nemusíte byť konateľmi na to, aby ste konali

Spoiler: Text je jemne emotívne podfarbený. (Bodaj by aj nebol...)

Ivanu Sendeckú som spoznala vďaka twitteru. Priznám sa, spočiatku som voči jej blogu, rečiam a aktivitám bola skeptická. Na prvý pohľad sa zdalo, že baba na niečom doslova “šlape” :) Motivácia, snaha o zmenu nášho vžitého tradičného vnímania života a tvrdenie, že veci sa dajú meniť, ak sa k tomu človek odhodlá sa nevstrebávajú ľahko. Najmä ak ste si postupne zvykli na pohodlie každodenného života a vyšľapali si cestičku bez väčších prekážok. Načo sa namáhať, však?

Nebudem klamať, do Ivaniných aktivít som sa vďaka jej akčnosti čoskoro zamilovala. Pravidelnosť a vytrvalosť, s akou sa snaží hľadať na svete like-minded ľudí je očarujúca.

A ja vás volám, priatelia – príďte sa nechať očariť. Už budúci víkend sa v Modre koná konferencia, na ktorej vás neprivíta len Ivana Sendecká, ale mnoho ďalších inšpiratívnych osobností. Množstvo ľudí, ktorí konajú dennodenne tak, aby po nich na svete niečo ostalo. Niečo hodnotnejšie ako majetok/kopa hnoja* (nehodiace sa preškrtnite).

Príďte na NGLS – (ne)konferenciu Next Generation Leaders of Slovakia, 22. - 23. január 2011.

Prisámvačku nebudete ľutovať!

zuzu

1 comments:

Anonymný povedal(a)...

Je skvelé, že ťa vidím ako súčasť NGL, som vďačný Ivana cez koho by som mohol pripojiť ďalšie úžasné pani z Slovensko.

Prajem vám všetko najlepšie chlapci, majte iskrenie mysliach mladých Slováci. Všetko najlepšie k 2NGLS.

Tiež sa teším na ďalšie vaše príspevky, bude mi pomôže dozvedieť sa viac o vás a Slovensko. ;)-Waqas

PS. I'm not sure if you could understand each and everything I wrote above, it would be more wonderful if you write in English for a large audience. Otherwise I can use Google Translator to read it. But keep writing. Thank you.

Zverejnenie komentára