Výzva pre slovenské firmy: Poďte na Twitter!

Podnikateľská sféra sa pomaly preberá z krízy a každý hľadá optimálne spôsoby prezentácie, hľadania nových zákazníkov, komunikácie so súčasnými zákazníkmi a budovania partnerstiev. Reklama je drahá, mailingové kampane otravné, konferencie stereotypné a nudné. Položili sme si teda otázku: 

Ako efektívnejšie prepojiť podnikateľov, zákazníkov, študentov, zamestnancov a firmy? 

Ako efektívnejšie komunikovať to, čo robíte?

U nás v zeom-e si myslíme, že Twitter by mohol byť tým ideálnym prostredím pre budovanie rôznych komunít. Mnohí ľudia Twitter nechápu, nerozumejú mu, nevedia si predstaviť, na čo by ho mohli využiť.

Tak my sa vás spýtame: 

#1  Koľko ľudí číta váš firemný newsletter?

#2  Koľkí z vašich zákazníkov s vami pravidelne komunikujú (povedzme na týždennej báze a nie ohľadne reklamácií, či sťažností)

#3  S koľkými konkurentmi, či partnermi si vymieňate informácie, ktoré môžu byť osožné pre všetkých?

#4 Koľko mesačných platov platíte agentúram za nájdenie nového zamestnanca? Ako dlho vám trvá, kým nájdete vhodnú firmu/človeka na outsourcovanie služieb?

Ak je odpoveďou číslo, ktoré Vás neuspokojuje a viete si predstaviť, že by komunikácia vašej značky, vášho biznisu, start-upu alebo jendoducho vašej osoby mohla byť intenzívnejšia a kvalitnejšia, čítajte ďalej:)

Slovensko je relatívne malá krajina. Napriek tomu môže byť získavanie spätnej väzby, hodnotenie vašich služieb a produktov, hľadanie nových spolupracovníkov či partnerov, klasický marketing či word-of-mouth marketing celkom problém. Twitter však rúca bariéry komunikácie, na ktorú sme bežne zvyknutí a hádže nás všetkých do jedného vreca. Online, stručne, k veci a pohotovo.

Vyzývame vás preto - poďte na Twitter! 

Poďme si vymieňať znalosti, skúsenosti, informácie, feedback, poďme spolu hľadať partnerstvá, vytvárať živnú pôdu pre nové nápady, osobné či komunitné stretnutia. 

UPDATE: Dopĺňame mapu slovenských firiem na Twitteri



0 comments:

Zverejnenie komentára